ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

Pseudohodowla - Halinów



fasolka7 - 06-08-2007 13:38
Witam,
moja ciotka w ubiegłym tygodniu kupiła 6-tygodniową suczkę goldena jak twierdziła z hodowli. Po 2/3 dniach suczka przestała jeść, wymiotowała i sporo spała, była osowiała. Pojechali do weta i dostała zastrzyki a ponadto codziennie jeździ na kroplówkę. W tej chwili suczka ma podejrzenie tyfusa...wet twierdzi, ze mogła go "dostać" zaraz po porodzie. "Hodowca" twierdzi, ze u niego jest wszystko OK i to napewno u ciotki (po 2 dniach) pies zachorował.
Szukałam w necie tej "hodowli" i jakoś znaleźć nie mogę, wiem tylko, że mieści się w Halinowie przy ulicy Mazowieckiej 4. Czy ktoś z Was słyszał o tym, bo wygląda mi to na zwykłe handlowanie psami.
Dodam, że pies nie ma papierów, ale ponoć jest rodowodowy, kosztował 600zł i proszę na mnie nie krzyczeć, że to ignoranctwo i kupowanie kota w worku. Mi tez cała ta sprawa wcale sie nie podoba.





jefta - 11-08-2007 00:26
ja słyszałam dużo, ale nic dobrego :shake:. maja kilka ras, podobno wszyscy rodzice rodowodowi/szczeniaki oczywiście bez. ogłaszają się często, gęsto na allegro. jak znajdę ich www do Ci wyślę na pw.



BBeta - 11-08-2007 01:27
Jak nazwa tej "hodowli" zaczyna się na litere A to wiem o którą chodzi :shake: Spaniele też oczywiście mają



osiem - 11-08-2007 11:03
http://www.allegro.pl/show_user_auct...hp?uid=3938663

wszystkie pieski z tej hodowli, bez rodowodu:shake::shake::shake::shake::shake::shake:
biedactwa, wygląda na typową rozmnazalnie:shake:





Cekinka13* - 14-08-2007 09:49
Co mam zrobić jeśli psy mają wode jedzenie itp. a ich właściciele rozmnażają psy nierasowe?? przecież to jest legalne... dodam, że NIE DA się im przetłumaczyć zupełnie nic..



cockermanka - 14-08-2007 13:37
Zgłosić nieopodatkowany dochód do Urzędu Skarbowego:diabloti:



rebellia - 14-08-2007 13:52

Zgłosić nieopodatkowany dochód do Urzędu Skarbowego:diabloti: amen :diabloti:



sabra - 14-08-2007 17:14
Dziś przypadkiem natknęłam się na stronę internetową pseudohodowli:crazyeye: .
Jestem naprawdę w szoku po jej obejrzeniu.
Zobaczcie to sami usunięto link-Mod:mad:



miumiu - 14-08-2007 17:32
:crazyeye: bleh, biedne psy
a jakie ceny (!!!)
:(



Saskja - 14-08-2007 17:59
Jasny gwint, włos się jeży! No już na sprzedaż hurtową to powinien być paragraf!

Ten debil nawet nie umie napisać poprawnie nazw "ras", które hoduje!



Błyskotka - 14-08-2007 18:51
Co za :angryy::angryy::angryy:.
Ten to chyba pobił wszelkie rekordy :mad::mad::mad:.
Chyba napisze mu meila :mad::mad::mad:.
Tego to od razu Urząd Skarbowy powinien ścigać.



Elitesse - 14-08-2007 19:17
a szczeniaki sznaucerow maja ojca yorka :roll: w razie potrzeb mozna sprzedawac jako obie rasy - w zaleznosci od popytu :diabloti:



darekwiaty - 15-08-2007 00:05
Witamy,to niezwykle wazny wątek,ktorego efektem powinno byc głebsze przyjrzenie się sprawie owej "hodowli"
Otóż prawdopodobnie jestesmy kolejnymi ofiarami...a własciwie nasza suczka... tej rozpłodowni!
Przebueg choroby podobny tylko rozciągniety w czasie-po 2-3 dniach ostra biegunka,a dzis tj.\po 2-ch tygodniach ostre wymioty.Lekarz zaaplikowal plyny,antybiotyki-póki co padło podejrzenie parvowirozy nabytej w hodowli!
Za błedy trzeba placic i ti jest jasne ale zeby "Ci Panstwo"dalej nie szerzyli choroby (swiadomie czy nie)nalezy chyba nagłosnic ta sprawę!Acha-jest to "hodowla z Halinowa Ul.Mazowiecka 4.Czy w śród czytelnikow jest ktos-kto jest w stanie wyslac tam kontrole weterynaryjną?!
Pozdrawiamy.



fasolka7 - 15-08-2007 10:18

Czy w śród czytelnikow jest ktos-kto jest w stanie wyslac tam kontrole weterynaryjną?!
Pozdrawiamy.
wygląda na to, że w tej rozpłodowni sa fatalne warunki. niestety nie mam mozliwosci wysłania kontroli, ale może ktoś pośrod innych uzytkownikow ma...:mad:



jefta - 15-08-2007 15:41
darekwiaty, koniecznie zgłoś sprawę do lokalnego TOZu. podaję dane najbliższej placówki:

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce
Oddział w Wesołej
ul. Wojska Polskiego 150 m.5
05-075 Wesoła
tel. 0-22 773-44-82

chociaż tyle możesz zrobić.



BBeta - 15-08-2007 20:55
Już sam wybór ras przeraża :shake: Mam nadzieje, że uda się coś zrobić w tej sprawie, szkoda psiaków przede wszystkim



agata :) - 15-08-2007 21:58
A te 'cockerki' :placz: o Boże, też zachorują za kilka dni, jak nie juz :placz: jak mozna robic cos takiego :placz: czego człowiek nie robi dla pieniedzy :shake:



Wiza - 22-08-2007 10:26
hmm z waszych opisow to naprawde debile, szkoda ze link usunięty.Mógłby mi ktoś na PW wysłać?



agata :) - 22-08-2007 12:37
Ja również poproszę PW jesli można, chociaż pewnie będę ryczeć cały dzień później...



Draczyn - 22-08-2007 12:41
Ja tez poprosze o pv



anushka - 22-08-2007 13:46
i ja też poproszę



agata :) - 22-08-2007 14:10
"Możliwość negocjacji cen przy sprzedaży hurtem" :placz: Zaje..! York lubi spacery, choć in nie wymaga! Chihulala!
:shake:
Teraz se myślę: "k..., co kasa może zrobić z ludźmi"



Mudik - 22-08-2007 14:41
też poproszę o adres na PW



Agata_B - 22-08-2007 15:05
Ja też poproszę



anushka - 22-08-2007 15:17
szok...:angryy:



Draczyn - 22-08-2007 15:27
Dzieki, a jak popatrzylam na te wychudzone i zabiedzone szczenieta , to zaczęlam miec łzy w oczach. To skandal cos takiego. A co robi ten caly TOZ. Od czego oni sa w końcu????????????????:mad::mad::mad::mad:



Betbet - 22-08-2007 16:06
niestety dopoki cos nie zmieni sie w prawie to niewiele mozna zrobic.ja tez mam namiary na pseudohodowle i to taką fatalną z zabiedzonymi szczeniorami, klatkami i tym co najgorsze. no i moge sobie ten namiar co najwyzej na scianie przyczepic bo nic nie da sie zrobic:/



Błyskotka - 22-08-2007 17:56
Ja mu napisałam wiadomość na gg ale z takim to jak grochem o ścianę :angryy::mad:.



agata :) - 22-08-2007 18:43
Ja też napisałam. Ale dostałam odpowiedź o treści: "To nasza hodowla pozatym koHamy psy". Cóż. Właśnie widać. A Tobie Błyskotko odpisali?



Mudik - 22-08-2007 18:52
ja dalej czekam na adres tej strony na PW



Kori - 22-08-2007 19:05
Do Urzędu Skarbowego - To Jedyny Sposob



sabra - 22-08-2007 22:13
Oni mają więcej ras niż na tej stronce pokazują. Na alegratce (tam się na nich natknęłam) sprzedają jeszcze cavaliery i beagle:-((



roda - 22-08-2007 22:26
Też poproszę o link... jeśli można



Betbet - 22-08-2007 22:32
Mam pseudohodowlę pudli,ratlerków,westów,cavalierów,dobermanów,l abradorów i owczarkó niemieckich na allegro:/ Nie wiem czy to ta sama sprawa bo nie widziałam linka, ale te wszystkie rasy oferuje jedna osoba...

Oto komentarz jednego z uzytkowników"
"
Piesek jest u nas od tygodnia, pogodny żywy chętny do zabawy. Trochę zaskoczona że nie pozwolono mi obejrzeć warunków w jakich piesek przebywał. Tłumaczenia sprzedawcy nie były przekonujące.
[Odpowiedź z:pon 07 maj 2007 10:15:41 CEST] Na część terenu gdzie są suki z małymi szczeniakami i szczenięta na kwarantannie po szczepieniu nie wpuszczamy nikogo . Wiele osób jedngo dnia odwiedza wiele hodowli co stwarza możliwość przeniesienia choroby , zwykle ludzie to rozumią ."

Ktoś ma mozliwość podziałać? Mnóstwo komentarzy. Pierwsze wpisy kwiecień 2006 i co miesiąc nowe.
" Piesek okazal sie niestety bardzo zarobaczony i po dwoch dniach pobytu u nas rozwinal mu sie grozny wirus, z ktorym nie wygral. Pieniazki za psa zostaly mi zwrocone, takze sprawa zostala jakos zalatwiona. Wiecej nie mam co dodawac. Smutna transakc"

Tylko jednego nie rozumiem, działają oficjalnie w necie jako hodowla.Sprzedają szczenięta na allegro po 400 zł bez rodowodów. Na swojej stronie nie mają żadnych szczeniaków, a na allegro mnóstwo. Stronka internetowa oferuje 15 różnych ras...



Agata_B - 22-08-2007 22:33
O Boże... :placz:
Jakie skur.... :angryy:



Dada - 22-08-2007 22:47
betbet:
proszę o prywatną wiadomość
Aż się prosi o to, by... :mad:



Raixly - 23-08-2007 00:58
Jeśli mogę - proszę, wyślijcie mi link...
Z tego co widzę, to rzeczywiście jakaś pseudohodowla "kohajoncyh" właścicieli...
Jak można hodować 15 ras?! Zakładając, że jest to suka i pies z każdej rasy... Boże, 30 psów!



Ulaa - 23-08-2007 01:02
Temat tej hodowli z linkiem jest juz na dogo.
Tam są też berneńczyki!!!!!!! :placz:



nadzieja - 23-08-2007 04:28
poprosze o adres pseudohodowli



Betbet - 23-08-2007 08:39
Ulaa gdzie jest ten temat na dogo? Masz linka? Ktoś już coś próbował zrobić?

znalazłam wąterk, ale co z tego, nic nie zostało w tej sprawei zrobione...



locky - 23-08-2007 09:14
Sorki walnąłem się :D Zwracam honor i przepraszam :)

Prześlij mi ten link na priv z pseudohodowli :)



Betbet - 23-08-2007 09:34
jakich podhalanach....



Ulaa - 23-08-2007 10:55

Ulaa gdzie jest ten temat na dogo? Masz linka? Ktoś już coś próbował zrobić?

znalazłam wąterk, ale co z tego, nic nie zostało w tej sprawei zrobione...
podobno jest robione.



Betbet - 23-08-2007 11:14
no oby, ja to i tak na własną rękę zgłosiłam



Agata_B - 23-08-2007 11:33
oni mają tam około 50 dorosłych psów :placz:



wiq - 23-08-2007 12:18
mogę link na PW?



gonpak - 23-08-2007 14:11

Mam pseudohodowlę pudli,ratlerków,westów,cavalierów,dobermanów,l abradorów i owczarkó niemieckich na allegro:/ Nie wiem czy to ta sama sprawa bo nie widziałam linka, ale te wszystkie rasy oferuje jedna osoba...

Oto komentarz jednego z uzytkowników"
"
Piesek jest u nas od tygodnia, pogodny żywy chętny do zabawy. Trochę zaskoczona że nie pozwolono mi obejrzeć warunków w jakich piesek przebywał. Tłumaczenia sprzedawcy nie były przekonujące.
[Odpowiedź z:pon 07 maj 2007 10:15:41 CEST] Na część terenu gdzie są suki z małymi szczeniakami i szczenięta na kwarantannie po szczepieniu nie wpuszczamy nikogo . Wiele osób jedngo dnia odwiedza wiele hodowli co stwarza możliwość przeniesienia choroby , zwykle ludzie to rozumią ."

Ktoś ma mozliwość podziałać? Mnóstwo komentarzy. Pierwsze wpisy kwiecień 2006 i co miesiąc nowe.
" Piesek okazal sie niestety bardzo zarobaczony i po dwoch dniach pobytu u nas rozwinal mu sie grozny wirus, z ktorym nie wygral. Pieniazki za psa zostaly mi zwrocone, takze sprawa zostala jakos zalatwiona. Wiecej nie mam co dodawac. Smutna transakc"

Tylko jednego nie rozumiem, działają oficjalnie w necie jako hodowla.Sprzedają szczenięta na allegro po 400 zł bez rodowodów. Na swojej stronie nie mają żadnych szczeniaków, a na allegro mnóstwo. Stronka internetowa oferuje 15 różnych ras...


Z ciekawości weszłam na allegro i psy na sprzedaż, wybierając jakiegoś szczeniaka za około 400 oczywiście bez rodowodu, otwiera sie kilka stron z handlarzami, którzy oferują po kilka ras psów, wystarczy kliknąć "pokaż inne przedmioty sprzedającego" wyświetla się nieraz i po pięć ras psów do sprzedaży u jednego allergowicza, zaznaczam że przejżałam tylko dwie strony z Allego w dziale psy, a wszystkich jest dużo więcej, czyli to nie taki odsobniny przypadek.



Betbet - 23-08-2007 14:50
oczywiście że nie odosobniony. ale wczoraj spędziłam cały dzień na grzebaniu w allegro i ten jest...jednym z najbardziej bujnych przypadków. no ale nie tylko ja zauwazyłam te hodowle. faktycznie już jest watek na dogo o tym i jest wspomniane o tym na bokserach. szukałam dosyć dokładnie co i jak.

ponadto jest to blisko Warszawy. daje to pewne szanse na reakcję.



Bobby - 23-08-2007 15:01
tacy "hodowcy" nie mają uprawnień, doświadczenia, nic, kompletnie! To strasznie przykre, że od takiej rządzy pieniądza cierpią zwierzaki....Strasznie, ale to strasznie przykre...:angryy: :mad: :shake:

Proszę o link na pW...



roda - 23-08-2007 16:52
Tak się zastanawiam, skąd biorą się pseudohodowle... Kto jest odpowiedzialny za taki stan rzeczy
- czy nieświadomi ludzie, omamieni przez handlarzy, którzy zapewniają, że rodowód to jedynie zbędny kawałek papieru...,
- czy może hodowcy, którzy chcą sprzedać naprawdę rewelacyjne szczeniaki z metrykami za niebotyczne ceny, obrażają się, gdy jednym z pierwszych pytań zadanych przez potencjalnego kupca jest pytanie o cenę i o to, czy nie ma w miocie piesków tańszych - i w ten sposób nieświadomie kierują w ręce pseudohodowców,
- a może odpowiadają za to hodowcy sprzedający psy owszem z metrykami, ale rodzice szczeniąt dość często nie mają badań, są ze sobą spokrewnieni, powtarzane są krycia... i takie szczeniaki też się sprzedają po 1500 PLN, a potem się okazuje, że piesek ma ciężką dysplazję albo inną chorobę dziedziczną - i następnym razem, taki pechowy nabywca, albo będzie dokładnie analizował rodowody rodziców albo uda się do pseudohodowli, gdzie nabędzie "podobnej jakości towar" ale zdecydowanie tańszy...
- a może jest to wina samych nabywców, którzy kupują pieska dzieciom i są głusi na akcje typu Rasowy=Rodowodowy i chcą nabyć psa rasowego (bo przecież posiadanie psa rasowego nobilituje w naszej kulturze) a kundelka nie chcą, ponieważ nie wiadomo co z niego wyrośnie... jakby była pewność co wyrośnie z takiego po rasowych rodzicach...

Pewnie wina leży po środku :placz:

W jakiś sposób należałoby przekonać potencjalnych nabywców, że szczeniak bez metryki praktycznie niczym nie różni się od szczeniaka przygarniętego ze schroniska... no może tylko ceną :cool3: .

Niedawno rozmawiałam z koleżanką, która planuje kupno pieska, a dokładniej Westa dla córki. I wiecie co... pojechała na wystawę psów (na początku lipca w Warszawie) i zdziwiła się, dlaczego na wystawie nikt nie sprzedawał szczeniąt :mad: :mad: :mad: . Po mojej sugestii aby wybrała sobie jakąś hodowlę i kupiła pieska z papierami (nawet wyszukałam jej kilka w rejonach Warszawy), powiedziała tylko cyt "Po co mam tyle płacić za psa, skoro moge mieć szczeniaka za 500 PLN" I nie dała sobie wytłumaczyć, że z malutkiego białego szczeniaka West może nie wyrosnąć albo będzie miał niezrównoważony charakter :angryy: - w tym przypadku winnym okazała się nabywczyni psa, a dokąd tacy ludzie będą kupować dzieciom pieski zamiast pluszowych maskotek - dotąd interes pseudohodowcom będzie się świetnie kręcił. :placz: :placz: :placz:



Betbet - 23-08-2007 17:26
Wydaje mi się, że ciężko ustalić winnego. Przede wszystkim coś jest nie tak z prawem, skoro wolno takie rzeczy praktykować. A Twoja znajoma nie jest jakaś nienormalna. Tak myśli pewnie jakieś 90% społeczeństwa.

"Skoro nie chcę psa na wystawy ani nic, a chodzi mi tylko o wygląd, to po co mam płacić 1500 zł jak mogę 300 zł? Dla mnie metryka nie jest wazna"-tak się myśli głównie dlatego, że ludzie nie wiedzą o pseudohodowlach. A nawet jak już wiedzą...cóż..moja rodzina i znajomi uważają, że to bzdura. Gdyby oni mieli kupić psa, kupiliby tego za 300 zł. Co ich obchodzi jakaś suczka, która ledwo dycha po rodzeniu na okrągło. Podejście 1: całego świata nie zbawię
Podejście 2: jak ja go nie kupię to go kupi ktoś inny albo go uśpią
Podejście 3: znajoma kupiła za 1500 zł z rodowodem i też był chory
Podejście 4: jemy krowy,świnie,konie itp. to jaka to krzywda się dzieje w pseudohodowlach niby? Te przynajmniej nie są zjadane...
Podejście 5: rodowód to burżujstwo, ja jestem normalny
Podejście 6: jak zdechnie ten za 300 zł to będzie mniejsza strata niż jak ten za 1500 zł

Ja niestety rozumiem ludzi, którzy kupują te pieski.

P.S. Roda nie zgadzam się z tym, że szczeniak bez metryki nie rózni się niczym od schroniskowego. No gdyby się nie różnił, to nie byłoby problemu. Ale ten bez metryki z reguły wygląda tak jak rasa, która nam się wizualnie podoba. Ten ze schroniska-niestety z reguły niebardzo.

Co nie zmienia faktu, że schroniskowe kundelki i tak są najlepsze na świecie!!!!!!!!



AnTu - 23-08-2007 20:41
mozecie mi podrzucic linka na PW? dzieki



Betbet - 23-08-2007 21:13
postanowiłam narazie nie podrzucać linków na pw zbyt namiętnie, bo właściwie.poczekam aż ktoś zgłosi jakiś pomysł co jeszcze można zrobić, a nie chce tylko zaspokoić ciekawość



locky - 23-08-2007 22:34

postanowiłam narazie nie podrzucać linków na pw zbyt namiętnie, bo właściwie.poczekam aż ktoś zgłosi jakiś pomysł co jeszcze można zrobić, a nie chce tylko zaspokoić ciekawość No nic nie zrobisz. Nie wejdziesz i nie powiesz przecież: "ej, wy źle robicie. Likwiduję hodowlę".

Możesz przycupnąć gdzieś, skojarzyć kilka osób, gdy będą wychodzić z "hodowli" i popytać się o warunki jakie tam panują. Zrób coś co teraz jest uważane w polityce za wymóg. Mała kamerka, mikrofon - nielegalne ale skuteczne. Podeślij kogoś na przeszpiegi ;) Najlepsze by były zdięcia i jakieś nagranie video. Potem się potoczy. Rozmowy z innymi osobami które nabyły u nich psy. Jak to wyglądało i jakie miały z nimi problemy. To chyba wszystko co mogę zaproponować.



lothia - 23-08-2007 22:58
moim zdaniem pieski z metrykami/rodowodami a nie hodowlane powinny być obowiazkowo kastrowane/strylizowane, wtedy nie byłoby pseudohodowli



znikam - 23-08-2007 23:57
obowiązkowo kastrowane na koszt właściciela? dobrze że mamy tyle wolnych miejsc schroniskach, bo nikt z "kohajoncych" właścicieli nie wywali psa na bruk gdy dowie się, że nagle ma wydać 3 stówy na sterylizację swojej "rasowej" suki...
obowiązkowo kastrowane na koszt państwa? nikt się tym nigdy nie zajmie; niestety takich mamy polityków... i społeczeństwo - bo dla 90% Polaków pies jest śmieciem, który może się bez przerwy rozmnażać, może być głodzony, więziony na łańcuchu...

póki co, można tylko zgłaszać te "hodowle" do urzędu skarbowego. a jak się zajmiemy edukacją społeczeństwa - to wtedy obowiązkowa kastracja byłaby naprawdę dobrym rozwiązaniem...



Ulaa - 24-08-2007 07:43

moim zdaniem pieski z metrykami/rodowodami a nie hodowlane powinny być obowiazkowo kastrowane/strylizowane, wtedy nie byłoby pseudohodowli Moje 2 suki są rodowodowe, z osiągnięciami na wystawach i nie są sterylizowane. Nigdy nie miały szczeniąt i nie zamierzam ich sterylizować. Nie ma wskazań medycznych.
Uważam, że rozmnażanie to kwestia świadomości, a nie przymusu.
Nie romnażaliby, jakby nikt nie kupował. Wieśniaki kupują, więc inne wieśniaki rozmnażają.

A prawda jest taka, że nawet nie każda rodowodowa suka hodowlana powinna mieć szczeniaki. Co za problem te 3 bdb zdobyć. W Polsce nawet żyrafa zrobi hodowlankę, a potem pokraki po ringach chodzą do rasy niepodobne :roll:



Betbet - 24-08-2007 09:19
Myślę, że koleżanka troche przesadziła z hasłem "wieśniaki kupują". Po prostu ludzie kupują, bo nie wiedzą, że jest w tym coś złego i jeszcze rok temu byłabym takim samym wieśniakiem i nie wiedząc, że jakaś sunia może przez to cierpieć kupiłabym takiego śliczniasa za 300 zł. I zapewniam Cię, że większość by kupiła.

Potrzebna jest edukacja w tym zakresie, ale obawiam się, że to też nie pomoże, bo jesteśmy za biednym Państwem, żeby przeciętnego człowieka było stać na pieska za 1500 zł. Ponadto Polacy czy nie Polacy mamy podstawową wadę-jesteśmy ludźmi i traktujemy zwierzęta służalczo...

A zdjęć się w tej pseudohodowli nie zrobi, bo nawet na gorące prośby odpowiadają, że nie można zobaczyć warunków przebywania małych, bo można przynieść choroby:angryy:



gonpak - 24-08-2007 09:20

Moje 2 suki są rodowodowe, z osiągnięciami na wystawach i nie są sterylizowane. Nigdy nie miały szczeniąt i nie zamierzam ich sterylizować. Nie ma wskazań medycznych.
Uważam, że rozmnażanie to kwestia świadomości, a nie przymusu.
Nie romnażaliby, jakby nikt nie kupował. Wieśniaki kupują, więc inne wieśniaki rozmnażają.

A prawda jest taka, że nawet nie każda rodowodowa suka hodowlana powinna mieć szczeniaki. Co za problem te 3 bdb zdobyć. W Polsce nawet żyrafa zrobi hodowlankę, a potem pokraki po ringach chodzą do rasy niepodobne :roll:


święta prawda!!!!!!!!!!!!!!!
mnie ostatnio Pani na wystawie spytała czy zamierzam rozmnażać moja sukę (ona też ma sukę tej rasy co moja) jak powiedziałam że jeszcze nie wiem, co ona warta (ma dopiero 9 m-cy) to ona się pyta to po co na wystawy jeżdżę, a ja jej że dla przyjemności i żeby się czegoś o swoim psie dowiedzieć, między innymi czy warto ją rozmnażać.



lothia - 24-08-2007 09:32
ale nie ma takiej świadomosci i dlatego piszę że to chyba jedyna metoda[oczywiscie jeżeli są p/wskazania medyczne to nie robimy zabiegów],poza tym to chyba wina sędziów że byle jakim sukom/psom robi się hodowlanke czy reproduktora
a pomysl teraz chcę kupic psa który nie będzie jeździł na wystawy, czemu mam płacic za niego 2000zł,jeżeli na allegro kupię za 300zł?
ja miałam to szczęście że kupiłam peta za 500zł z rodowodem,moja mama dostała za darmo tyle że musi sucz wysterylizować, gdyby wszyscy hodowcy tak postepowali myślę że niewiele osób kupowałoby u handlarzy
a co do wskazań zmieniłam zdanie kiedy sunia taty[kundelek]zeszła,mimo operacji na ropomacicze



Błyskotka - 24-08-2007 10:08

a pomysl teraz chcę kupic psa który nie będzie jeździł na wystawy, czemu mam płacic za niego 2000zł,jeżeli na allegro kupię za 300zł? A jaką masz gwarancję że piesek będzie zdrowy, z dobrą psychiką i najważniejsze ... rasowy ? Wielu hodowców sprzedaje szczeniaki na raty albo z drobnymi wadami. Trzeba tylko podzwonić i się dowiedzieć.



lothia - 24-08-2007 10:15
właśnie , ale nie każdy o tym wie, że są takie mozliwości, tym bardziej że pytajac o psa z wadami może dostać zjebke od hodowcy
niestety w hodowlach tez często nie ma gwarancji czy pies będzie agresywny czy nie,czy bedzie zdrowy czy nie[znajoma kupiła psa który miałbyc wystawowy a okazał sie psem chorym na lpc], wszystko zalezy od hodowcy
nie popieram pseudohodowli ale poczytałam o sms do hodowców i przestałam sie poprostu dziwić



Gonitwa - 24-08-2007 10:21
Są hodowcy i "hodowcy"- ja mam psa z rodowodem- miał być wystawowy co jest? Jedna wielka klapa- w ogóle prawie rasy nie przypomina pod względem zarówno fizycznym jak i psychicznym...



Błyskotka - 24-08-2007 10:23
Kolega mojego męża z pracy chce kupić swojej żonie Yorka. Oczywiście "papierek "go nie interesuje :shake:. Mąż próbował mu to jakoś wszystko wytłumaczyć ale chyba bezskutecznie. Oglądali nawet ogłoszenia na allegro i on woli kupić niby Yorka za 1200 zł niż dołożyć 400 zł i mieć psiaka z prawdziwego zdarzenia. Ach ci ludzie. No i nie powiem żeby ich nie było stać na psa bo biedy w domu nie mają. To jest przede wszystkim nie wiedza.

A co do charakteru szczeniaka to należy sprawdzić dokładnie warunki w jakich przebywają psy, porozmawiać z hodowcą, poobserwować. Ja mam czasem dużo propozycji i pytań czy mogą do mnie przyjechać i zobaczyć moją sukę jak wygląda na żywo i jak się zachowuje. Na razie jednak na pytaniach się skończyło.



Gonitwa - 24-08-2007 10:25
Błyskotko- u nas wszystko wyglądało rewelacyjnie- a jak się potem okazało pseudohodowla jakich mało...



Błyskotka - 24-08-2007 10:27
Tak tacy też się zdarzają :-(.
Ale więcej jest oszustów pseudo hodowców niż hodowców. Z tymi pierwszymi nigdy nie uda sie wygrać.



roda - 24-08-2007 10:38
I coraz więcej pojawia się "pseudohodowców", którzy działają sobie pod płaszczykiem Związku Kynologicznego... 3 wystawy i hodowlanka gotowa :angryy: i sprzedając szczeniaki, pochodzące z zupełnie nieprzemyślanych kryć, po rodzicach bez badań - tylko psują wizerunek prawdziwym hodowlom... Już nie wspominam o takich, którzy mają miot co pół roku, raz z papierami, raz bez :mad: :mad: :mad:



Cavisia - 24-08-2007 11:22
To prawda, coraz więcej jest pseudo pod egidą ZK. Po prostu pewnie doszli do prostego wniosku - kaski więcej . I przykre że to wsród nas takie elementy się zdarzają. Przykre ,że suki są tak eksploatowane - dwa mioty w tym samym roku dla suki to jest koszmar i niestety coś takiego to typowa pseudohodowla.



AniaGd - 24-08-2007 11:31
Z tym Urzędem Skarbowym to dobry pomysł.
Kiedyś był jeszcze podatek od posiadania psa.



Betbet - 24-08-2007 22:05
kur**!!!!!!!!!! ja się staram nie rpzeklinac ale teraz to wyjątek.

napisałam wiadomośc do Pani, która była w komentarzach tego pseudohodowcy i kupiła stamtąd psa. oto co mi odpisała:

"
Witam,
bardzo chętnie udzielę informacji na temat miejsca odbioru psa i moich spostrzeżeniach na temat transakcji. jest to dom na wsi - w Halinowie, jednorodzinny dom i coś na kształt stodoły przystosowanej prawdopodobnie do rozmnażania psów. Na podwórku pod "stodołą" widziałam 3-4 boksy, w których były trzymane psy różnych ras. Nam szczeniaka wyniesiono ze "stodoły" i na moje pytanie na temat warunków życia otrzymałam wymijające odpowiedzi. Stan uszu beagla wskazywał na złą dietę psów, o czym dopiero dowiedziałam sie od weterynarza był też zarobaczony. Na szczęście obecnie pies jest zdrowy i howa się dobrze. Gdyby jeszce potrzebne były jakieś kolejne informacje proszę o kontakt"

Jestem załamana!!!! Stodoła!!!!!!!!!Kurde Straż Dla Zwierząt pomocyyyyy!!!



Gonitwa - 24-08-2007 22:09
Mozna było się tego domyśleć- nie trzymali by tylu dorosłych psów i szczeniąt w domu...

Biedne psy!



Bzikowa - 24-08-2007 22:25
O rany :crazyeye: stodoła.
Boże, tym to już się zupełnie przewróciło...:shake: Ale to swoją drogą dziwne dość, że "hodowca" normalnie wynosi szczeniaka ze stodoły, jednocześnie przyznając się, że trzyma tam psy... Z reguły pseudohodowcy raczej się wymigują od pokazania miejsca pobytu szczeniąt, zapewniając, ze mają dobre warunki, tylko, ze nie mozna ich obejrzeć bo "cośtam"...

Pseudohodowla to już plaga... Na kalendarz.ergiebe.pl (tam dodaje się zdjęcia swoich rasowych psów i potem powstaje drukowany kalendarz) swoją kategorię mają też kundelki.. I zastraszająca większość z nich - to pieski 'w typie rasy' , najczęściej retrievery, yorki, beagle, westy (:() i inne... To pokazuje ile osób daje się nabrać na pseudohodowle i szczenięta za 400 zł :-(



Betbet - 24-08-2007 22:42
ten człowiek wie, że jest bezkarny, ze moga mu naskoczyć...grrrrrrrr

w poniedziałek postaram się jeszcze coś zrobić w tej sprawie:/



locky - 24-08-2007 22:56

ten człowiek wie, że jest bezkarny, ze moga mu naskoczyć...grrrrrrrr

w poniedziałek postaram się jeszcze coś zrobić w tej sprawie:/
Nie koniecznie. Chociażby - oszustwo. Ale, to znowu musieli by wnieść oskarżenie Ci co kupowali psy. W końcu nie był odrobaczony.

Nie znam się na tym, ale trzeba by było zobaczyć "kruczki prawne" :cool1:
Dobrze zaznajomiony z prawem coś by wynalazł :diabloti: Na jakiś czas może to by utrudniło im życie.



oktawia6 - 25-08-2007 02:42
trzeba to zgłosic STRAŻY DLA ZWIERZĄT:
http://www.strazdlazwierzat.com.pl/i...hp?pliki=media
P.S. poza tym to bzdury i rozumowanie głupków-tak to ujmę! kilka lat temu nei miałam psa zaś miałam różne propozycje: "Oktawia wiem gdzie są fajne pieski"-w Falenicy na targu" a ja na to "ty głupcze na targu kupuję kartofle nie psy!" lub na stadionie-dla mnie była alternatywa: schronisko lub hodowca-teraz mam i ze schroniska i od hodowcy-oczywiście z rodowodem-dla mnie to proste-nikt mnie nie musiał uświadamiac, namawiac-po prostu trochę wyobraźni :shake:

ORAZ URZĄD SKARBOWY



Betbet - 25-08-2007 09:11
Straży zgłaszałam już, ale mailowo, w poniedziałek zrobie to telefonicznie. A do Urzędu skarbowego jeszcze nikogo nigdy nie podawałam i nie mam pomysłu jak to zrobić:P



Cekinka13* - 25-08-2007 10:00
ja z nim chodzę do klasy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!:angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: :angryy: tylko jedna jest taka pseudohodowla w halinowie!!!!!!:angryy: :angryy: co mam z tym zrobić?? aha i koniecznie proszę link do tej strony!!!!!!na Pm!!



locky - 25-08-2007 11:08

Straży zgłaszałam już, ale mailowo, w poniedziałek zrobie to telefonicznie. A do Urzędu skarbowego jeszcze nikogo nigdy nie podawałam i nie mam pomysłu jak to zrobić:P Piszesz anonim do US odpowiedniego dla danego miejsca zamieszkania. Trochę koloryzujesz - jak to wszyscy w tym wypadku robi :diabloti: Piszesz do TOZ o tragicznych warunkach i oszukańczych transakcjach. Dołączasz kopię maila od babki. Piszesz do regionalnej telewizji ;) I najlepiej jeszcze porozwieszać plakaty ;) U tego pana nie kupujemy :) Ale wszystko anonimowo:p



Agata_B - 25-08-2007 13:23

Wydaje mi się, że ciężko ustalić winnego. Przede wszystkim coś jest nie tak z prawem, skoro wolno takie rzeczy praktykować. A Twoja znajoma nie jest jakaś nienormalna. Tak myśli pewnie jakieś 90% społeczeństwa.

"Skoro nie chcę psa na wystawy ani nic, a chodzi mi tylko o wygląd, to po co mam płacić 1500 zł jak mogę 300 zł? Dla mnie metryka nie jest wazna"-tak się myśli głównie dlatego, że ludzie nie wiedzą o pseudohodowlach. A nawet jak już wiedzą...cóż..moja rodzina i znajomi uważają, że to bzdura. Gdyby oni mieli kupić psa, kupiliby tego za 300 zł. Co ich obchodzi jakaś suczka, która ledwo dycha po rodzeniu na okrągło. Podejście 1: całego świata nie zbawię
Podejście 2: jak ja go nie kupię to go kupi ktoś inny albo go uśpią
Podejście 3: znajoma kupiła za 1500 zł z rodowodem i też był chory
Podejście 4: jemy krowy,świnie,konie itp. to jaka to krzywda się dzieje w pseudohodowlach niby? Te przynajmniej nie są zjadane...
Podejście 5: rodowód to burżujstwo, ja jestem normalny
Podejście 6: jak zdechnie ten za 300 zł to będzie mniejsza strata niż jak ten za 1500 zł

Ja niestety rozumiem ludzi, którzy kupują te pieski.

P.S. Roda nie zgadzam się z tym, że szczeniak bez metryki nie rózni się niczym od schroniskowego. No gdyby się nie różnił, to nie byłoby problemu. Ale ten bez metryki z reguły wygląda tak jak rasa, która nam się wizualnie podoba. Ten ze schroniska-niestety z reguły niebardzo.

Co nie zmienia faktu, że schroniskowe kundelki i tak są najlepsze na świecie!!!!!!!!
Zgadzam się w 100%.
ja też tak na początku myślałam...po co mam dać 2500pln za psa z jakimś głupim papierkiem? Na wystawy jeździć nie będę, więc po co mi on? A za 700zł kupię sobie bez rod.
Teraz myślę zupełnie inaczej.
Na szczęście tego pieska bez rod nie kupiłam ;)



Asti - 25-08-2007 15:16
Poproszę link na PW.

Pseudohowle - to straszne! Na Allegro jest tego czegoś mnóstwo :(



fochistka - 25-08-2007 18:29
dziś na gratce znalazłam kolesia, który ma 5 ras psów i 5 kotów.myslałam, że to dużo..a tu widzę 15..no ale tym bucem też się trzeba zająć bo na 100 procent nie ma kasy na utrzymanie w dobrych warunkach conajmniej 5 suk w tym bernardyna, na zdjęciu są 2 husky i 10 szczeniąt, amstaffa, rotwailera i boksera i 5 kotów zakładając oczywiście, że ma tylko samice w co wątpię. i napewno te zdjęcia są gdzieś z netu a nie jego. mam takiego agresora na takichhh..............tylko co można zrobić jak jest tylko tel.



Betbet - 26-08-2007 09:02
hmm ja mam tel, pełen adres i instrukcje świadków gdzie to:P



AniaGd - 26-08-2007 12:40
W tej sytuacji nie można pozostać biernym. Trzeba coś z tym zrobić.
Bo bierność to zgadzanie się na to zło.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zona-meza.keep.pl



  • Strona 1 z 15 • Zostało znalezionych 861 rezultatów • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15