ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

PUDEL- nie taki straszny....+ off



IraKa - 30-10-2005 13:13
Kolejna bzdura na Allegro.pl:

"Witam wszystkich na mojej aukcji!!

Mam do sprzedania 4 suczki rasy pudel miniaturka.Pieski mają niecałe 7 tygodni.Pieski mają unikalne ubarwienie,dwa z nich są biało-morelowe,a dwa całe białe..Kto się trochę zna na tej rasie to wie że tego typu ubarwienie jest naprawdę rzadkością.Pieski mają swoje książeczki zdrowia,są bardzo mądre.Nie posiadam aparatu cyfrowego i niestety nie mam zdjęć,ale jeżeli ktoś się uprze,to mogę porzyczyć aparat i wysłać zdjęcia na maila.

Pieski sprzedam tylko i wyłącznie w dobre ręce!!!!

pytnia proszę kierować pod nr tel. 609 218 489 , lub na maila bombel1979@tlen.pl

Odbiór tylko i wyłącznie Osobisty!!

Na SMS-y nie odpowiadam!!!

Kolor pieska ma wpływ na cenę,biaLe są w cenie podanej w licytacji, a biało-morelowe są droższe a to ze względu na to że jak wcześniej wspomniałem umaszczenie te jes rzdkością !!!

ZOSTAŁY MI JESZCZE TYLKO DWA PIESKI !!!"

KOSZMAR jakiś :evil:





.ania - 30-10-2005 16:25
Ludzie są beznadziejni i naprawdę trzeba miec pomysły, żeby wymyślec coś takiego :evil:

ale swoją drogą to nieźle się uśmiałam czytając to: Faktycznie prawdziwy znawca 0X Coś mi się wydaje dziewczyny i chłopcze, że chyba jesteśmy opóźnieni z najnowszymi trendami tej jesieni :wink:



.ania - 30-10-2005 16:26
2 razy mi się wkleiło :oops:



aneta - 31-10-2005 16:48
Szkoda, że w takich ogłoszeniach nie ma komentarzy ...
Napisałabym o wielkiej żadkości czyli kundlu pudlopodobnym 0X





JustynaJK - 31-10-2005 18:59
no niestety wiele różnych cudów natury można spotkać w ogłoszeniach



IraKa - 01-11-2005 21:09
Od Pana, który dał to ogłoszenie na moje żądanie aby zmienił jego treści bo oszukuje i naciąga ludzi dostałam taką oto odpowiedź:

"Witam!!
Raczej się pani na tym nie zna .Pani myli pigment z ubarwieniem.Proszę sobie łaskawie poczytać na temat tej rasy,a nie wyzywać mnie od oszustów!!! W tym wypadku Pani to jest bezczelna!!!mój pudelek ma 1,5roku i jakoś nosi takie barwy,dziwne że nie wybielił się,no chyba że pani zdaniem on też nosi jeszcze szczenięce włoski.
Z całym szacunkiem,ale pisała pani coś o sierści,do pani wiadomości
piszę że sierść to mają koty,apudle mają włoszy i są to psy które
nie działają na alergików! Proszę się nie wymądżać,tylko się lepiej zapoznać z tą rasą najlepiej niech sobie pani kupi książkę na ten temat.
Powtarzam że to umaszczenie jest żadkością!!!!
Z poważaniem
Marcin"

Moja suka (biała) która ma 9 lat i była kupiona jako morelowa :oops: ma ciemniejszą pręgę na grzbiecie. Jak się bliżej temu przyjrzeć to sierść jest w kolorze morelowym. Chyba mam psa o rzadkim umaszczeniu i nawet o tym nie wiem.

No, to tyle. Myślę że powinnam zdecydowanie się dokształcić. Dziewczyny to kiedy będą dostępne ruskie książki o pudlach. Zaczęłam cierpieć na brak wiedzy.



aneta - 01-11-2005 22:44
Irena - też muszę się dokształcić ale też mu napisałam co o tym sądzę 0X :evilbat: 0X
Odpowiedź z chęcia wkleję 0X :evilbat: 0X



Ewelinaa - 02-11-2005 17:19
a moze rzekomy Pan Marcin poleci nam jakąś z jego ciekawych ksiazek o pudlach gdzie jest napisane o takiej rzadkiej maści jaką wcześniej w ogłoszeniu napisał !!!



JustynaJK - 02-11-2005 19:03
ale facet ma tupet :o



aneta - 03-11-2005 00:09
"To ja radzę pani zajżeć na stronę kenologów i sama pani się
przekona!!!
zanim pani znowu komuś zacznie robić niesłuszne wywody radzę się
lepiej zapoznać z tematem!!!
"
Jak widać wiedzę ma wielką , nie wie nawet , że to "kynologia" a nie "kenologia"

"Właśnie zbieram materiały by udowodnić pani swoją rację.robię to
tylko po to by pani mogła się doszkolić bo ma pani braki!!"
No i nic nie wygrzebał ......
Spytałam się tylko gdzie jest napisane we wzorcu, ze pudel ma być biało-morelowy .... Może się doszkolę ;)

"kiedy mi pani da spokój???
mam nadzieje że od razu!!! a pieski ze schroniska o których pani
pisze proszę sobie przygarnąć zamiast piusać głupoty i udawać nie
wiem kogo!!!
"
Tu się wkurzył bo mu przesłałam notkę o wielkiej potrzebie produkcji psów i dołączyłam kilka anonsów o pudlach w potrzebie .....



Sonya-Nero - 03-11-2005 07:27
:onfire: :hmmmm: :wink:
Aneta ...a może mu jakiegoś takiego małego, złośliwego wirusika podeślesz :wink: i wykończysz go tak jak tę Ewę z Dogsów :lol: :lol: :lol:



AngelOfDeath - 03-11-2005 07:37

Kolejna bzdura na Allegro.pl:

"Witam wszystkich na mojej aukcji!!

Mam do sprzedania 4 suczki rasy pudel miniaturka.Pieski mają niecałe 7 tygodni.Pieski mają unikalne ubarwienie,dwa z nich są biało-morelowe,a dwa całe białe..Kto się trochę zna na tej rasie to wie że tego typu ubarwienie jest naprawdę rzadkością.Pieski mają swoje książeczki zdrowia,są bardzo mądre.Nie posiadam aparatu cyfrowego i niestety nie mam zdjęć,ale jeżeli ktoś się uprze,to mogę porzyczyć aparat i wysłać zdjęcia na maila.

Pieski sprzedam tylko i wyłącznie w dobre ręce!!!!

pytnia proszę kierować pod nr tel. 609 218 489 , lub na maila bombel1979@tlen.pl

Odbiór tylko i wyłącznie Osobisty!!

Na SMS-y nie odpowiadam!!!

Kolor pieska ma wpływ na cenę,biaLe są w cenie podanej w licytacji, a biało-morelowe są droższe a to ze względu na to że jak wcześniej wspomniałem umaszczenie te jes rzdkością !!!

ZOSTAŁY MI JESZCZE TYLKO DWA PIESKI !!!"

KOSZMAR jakiś :evil:
ale wymyslili juz widze ja wygladaja te pudelki :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

naprawde koszmar :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:



Sonya-Nero - 03-11-2005 07:41

Od Pana, który dał to ogłoszenie na moje żądanie aby zmienił jego treści bo oszukuje i naciąga ludzi dostałam taką oto odpowiedź:

"Witam!!
Raczej się pani na tym nie zna .Pani myli pigment z ubarwieniem.Proszę sobie łaskawie poczytać na temat tej rasy,a nie wyzywać mnie od oszustów!!! W tym wypadku Pani to jest bezczelna!!!mój pudelek ma 1,5roku i jakoś nosi takie barwy,dziwne że nie wybielił się,no chyba że pani zdaniem on też nosi jeszcze szczenięce włoski.
Z całym szacunkiem,ale pisała pani coś o sierści,do pani wiadomości
piszę że sierść to mają koty,apudle mają włoszy i są to psy które
nie działają na alergików! Proszę się nie wymądżać,tylko się lepiej zapoznać z tą rasą najlepiej niech sobie pani kupi książkę na ten temat.
Powtarzam że to umaszczenie jest żadkością!!!!
Z poważaniem
Marcin"

Moja suka (biała) która ma 9 lat i była kupiona jako morelowa :oops: ma ciemniejszą pręgę na grzbiecie. Jak się bliżej temu przyjrzeć to sierść jest w kolorze morelowym. Chyba mam psa o rzadkim umaszczeniu i nawet o tym nie wiem.

No, to tyle. Myślę że powinnam zdecydowanie się dokształcić. Dziewczyny to kiedy będą dostępne ruskie książki o pudlach. Zaczęłam cierpieć na brak wiedzy.
8) książka jest dostępna za naszą wschodnią granicą, musisz się pośpieszyć, bo nakład to tylko 3000 egzemplarzy :wink:
Jak widać bardzo mocno zakorzeniony jest pogląd o tym, że pudle mają włosy a nie sierść :wink: , ja też poniekąd padłam jego ofiarą, a tak naprawdę pudle i wszystkie inne psy mają sierść, najzwyklejszą sierść :roll: z podszerstkiem i włosami pokrywowymi :wink:
A tak na marginesie M. Sotskaja wymienia aż 7 typów białego umaszczenia :wink: :P



aneta - 03-11-2005 09:19
Słuchajcie -facet przeprosił !!!
Własnie go nawracam i przesyłam artykuł o potrzebie sterylizacji ....
Trzymajcie kciuki !!!!
Może się uda i będą to tylko 4 maluchy bez kolejnych pokoleń ....



magda_u - 03-11-2005 20:44
Aneta, nie wierze wlasnym uszom i oczom! ja zwykle macham reka na takie sytuacje, bo szkoda nerwow, ale Tobie najwyrazniej sie udalo! BRAWO!



aneta - 03-11-2005 21:10
Na razie przeprosił - ale co dalej ???
Zobaczymy.



JustynaJK - 04-11-2005 15:22
no no trzymam kciuki!



JustynaJK - 05-11-2005 16:12
http://www.giftsunlimited.co.uk/LP31...E.10.30lge.jpg

znalazłam w necie



JustynaJK - 05-11-2005 16:15
http://www.preciouspetsmfg.com/Dogs_...AZeyeFLASH.JPG



JustynaJK - 05-11-2005 16:34
http://www.pats-pets.com/produkte/fi...l-weiss400.jpg



JustynaJK - 05-11-2005 16:35
http://www.jalle.nu/Mbild05/Bilder/Pudel.jpg



JustynaJK - 05-11-2005 16:36
http://www.hundekatze.de/hunde/entst...ssen/pudel.gif



JustynaJK - 05-11-2005 16:37
http://www.hundemode.de/ausstecher/pudel.jpg



JustynaJK - 05-11-2005 16:38
http://www.natursteinideen.de/htm/wu...%20Marmor1.JPG



JustynaJK - 05-11-2005 16:58
http://www.kiradapoodles.com/indexln.jpg

http://www.doggiftshop.com/gift-shop...le-afghan2.jpg

http://dogloversjewelry.com/contents...e-dbl-trot.jpg

http://www.puccigrooming.co.uk/imgs/...amb%20trim.jpg

http://www.digisys.net/users/boarshd/poodle.jpg



JustynaJK - 05-11-2005 17:07
http://dogloversjewelry.com/media/pl...ing-poodle.jpg

http://www.originalsbyomar.com/poodl...%20R%20391.JPG

http://countryjoe.bizland.com/Xsarah-poodle.jpg

http://www.sterling-silver-jewelry-s...rms/poodle.jpg



góral - 07-11-2005 11:16
Gratulacje dla Santy i Olle za wygranie Zw. Rasy w Poznaniu :D :P :D



.ania - 07-11-2005 14:01
Gratulacje dla wszystkich zwyciężców, zarówno tych wiekszych jak i tych mniejszych :laola:



Alfa1 - 07-11-2005 16:57
:BIG: Gratulacje dla całej ferajny pudli i ich pańć :BIG:



Sonya-Nero - 07-11-2005 17:42

:BIG: Gratulacje dla całej ferany pudli i ich pańć :BIG: właśnie, gratulacje dla wszystkich :wink: :D
no i nie wiem czy wiecie, ale mamy kolejnego interchampiona w toyach, gratulacje Olle :wink: :D
i czekamy na zdjęcia :) , bo tym razem zrobiłam w Poznaniu tylko jedno zdjęcie :roll:



Olle - 07-11-2005 20:56
Bardzo, bardzo dziękujemy za gratulacje. Jestem bardzo zadowolona z osiągnięć z poznańskiej wystawy. Chociaż raz moje rodzinne miasto było dla mnie szczęśliwe.
Po wystawie był szampan, bo trzeba było oblać championa młodzieży (czekoladka) i interchampiona Mickiego. :popcorn:



IraKa - 07-11-2005 21:25
Dla zainteresowanych: pojawił się na www.karusek.com.pl taki oto stojak na suszarkę

http://www.karusek.com.pl/img_prod/b/b_4486.jpg

http://pageperso.aol.fr/Ewelinea/images/Emoty/m1.gif



Sonya-Nero - 07-11-2005 21:38
:o tylko chyba trochę przesadzili z tą ceną :o :evil:



Sonya-Nero - 07-11-2005 21:39
:oops: zapomniałam o czekoladce :oops:
gratulacje dla czekoladki :D :wink:



aneta - 07-11-2005 21:45
Gratulacje dla wsyzstkich :):):):)

Natomiast Olle- jak to jest, że jest reklama wystawy II pudli w katalogu Poznań, a ja z Gosią się nie możemy doprosić czegokolwiek na strony klubu .......



magda_u - 07-11-2005 22:14
sumienie mnie ruszylo - moglabym sprobowac zaprojektowac jakas grafike na pierwsza strone. tylko potrzebuje ladne zdjecia pudli. czy moge liczyc na Wasza pomoc? Tak sobie teraz pomyslalam, ze jak wstawie duzego, to odezwa sie milosnicy sredniakow, miniatur i toi. Jak wybiore bialego, to ktos moze miec pretensje, dlaczego akurat ten kolor.. Nie wiem jak z tego wybrnac. Sama widzialabym na otwarcie duzego bialego w pomponach...



IraKa - 07-11-2005 22:25

http://pageperso.aol.fr/Ewelinea/images/Emoty/m1.gif Sorry Wind :oops: :modla:



Gośka - 07-11-2005 22:42

sumienie mnie ruszylo - moglabym sprobowac zaprojektowac jakas grafike na pierwsza strone. tylko potrzebuje ladne zdjecia pudli. czy moge liczyc na Wasza pomoc? Sama widzialabym na otwarcie duzego bialego w pomponach... Fisch właśnie problem w tym że zdjęcia być nie może... Gdyby to było takie proste (wkleić ładne zdjęci i obrobić go na główną stronę) to byłoby to już dawno zrobione. To musi byc coś co symbolizuje, przynajmniej ja to w ten sposób zrozumiałam. Ja próbowała znaleść wyjście z sytuacji i proponowałam żeby na pierwszej stronie było zdjęcie psa który w danym roku wygrał ranking, ale doprosić nie mogę się o fotkę tego psa.

Aneta, rozdawane były ulotki, poszła reklama w katalogu, a my nic nie wiemy. Ludzie do mnie piszą, że wchodzili na strony klubowe, bo były podane, czy może sami poszukali i nie mogą znaleść żadnej informacji na temat konkusu strzyżenia, ja się głupio tłumaczę, że będzie to zrobione, ale czy będzie...? Potrzebuję tych szczegułów. No chyba że same wymyślimy coś :wink:

Olle gratulacje raz jeszcze, chociaż ja się już nazachwycałam cudnym brązikiem czekając na finały młodzieży. Szkoda że sędzia nie spojarzał na nasze ozdóbki :cry:

Uchwyt na suszarkę rewelka, ale właśnie jestem już zdecydowana na fundnięcie psom szubienicy :wink: Spojrzałam w karusku i kosztuje niecałe 100zł, a w GROCIE 270zl !!! No i teraz się zastanawiam, czy to w karusku to jakieś g.... co się zaraz rozwali, jeśli tak to skzoda nawet tych 100zl, czy to moze Grot przesadził z ceną. Możecie mi coś doradzić, gdzie kupić i czy ta cena w karusku jest ok?



IraKa - 07-11-2005 22:55
Ja kupiłam w Karusku i jestem zadowolona. Można przymocować do róznej grubości stołu.Poza tym wszystko zgodne z opisem który podali. Z tego co się orientuję Karusek sprowadza szubienice z Czech.
Muszę spojrzeć na Grot bo nie wiem co proponują.

Widzę Gosia że mijamy na tematach. :D



magda_u - 07-11-2005 22:59
Gosiu, a dlaczego nie moze byc zdjecie?!



aneta - 07-11-2005 23:03
Dziękuję Fish :):):):):)
Gosia miałą super pomysł , aby na pierwszej stronie umieszczać co roku zdjecia kolejnych zwycięzców rankingów - i nic, cisza ..... Takie zdjęcia mogłabyś fajnie obrobić aby każdy widział, że w Polsce są pudle naprawdę THE BEST :)
Wiemy też dlaczego ta cisza, ale to z kolei nie fajne ..... jest nas tak mało, czy naprawdę nie da się czegoś z tym zrobić ? Czasem bywa różnie w życiu i ktos nie można się np, zjawić na tej jednej wystawie .....

Gosia i ja prosimy, piszemy o materiały ....... i ciągle nic. Głupio nam było jak po miesiącu musiałyśmy wstawić do galerii championy - tylko swoje !!! bo tylko takie dane miałyśmy. Potem za telefon i obdzwanianie - efekt już widać - mamy kilkanaście championów, a gdzie te kilkadziesiąt
Chcemy ruszyć działy - hodowle, hodowcy, reproduktory .....



Gośka - 07-11-2005 23:06
Fisch o to trzeba by zapytać nie mnie, ale myślę, że przyczyna jest taka jak napisałaś. Wkleisz dużego to ci od "malizy" będą mieli pretensję :wink: :lol: Wkleisz kilka to reszta zapyta czemu te akurat psy a nie inne - ich - Ze zdjęciami to śliska sprawa...



IraKa - 07-11-2005 23:16
A może zdjęcie zbiorowe, grupka pudli różnej maści i wielkosci.

Ja postaram się zrobić materiał o sportowych pudlach. Tylko zastanawiam sie, bo tych sportowych w Polsce jest niewiele czy mozna przywołać przykłady pudli z innych krajów? Zwłaszcza że są np filmy z przebiegow agility z Mistrzostw Świata w tej dyscyplinie.



aneta - 07-11-2005 23:48
Irenko - nie pytaj się tylko przyślij materiały :)



aneta - 07-11-2005 23:54
Wracając do sprzętu. Ja miałam szubienicę jako wyposażenie stolika, koleżanka też. ale taki stojak na suszarkę by się przydał, oj, bardzo by się przydał ...... Nawet myślałam, żeby jakimś cudem przerobić na szubieniczkę- bo mi się obecnie nie przydaje.



Alfa1 - 08-11-2005 09:08
Widzę ,że trwa dyskusja nad pierwszą strona,to i ja wtrące swoje pare groszy.
Może po środku dać psa z występu agility,a w koło w takim trochę rozmazanym tle różne pudle,będą małe to i tak nikt nie będzie wiedział jakiej naprawdę są wielkości,wszystkich umieścić się nie da,jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził,a zdjęcia dać anonimowe,byle były ładne,jeżeli są obiekcje,to zawsze jakiś zdolniacha może zaprojektować stronę jako rysunek,znam jedną Agnieszka S. z Krakowa,aneta może coś w tym kierunku.
Powodzenia :D



Gośka - 08-11-2005 09:15
Wszyscy możemy wtrącać grosze, a decyzja i tak nie należy do nas :wink: Każde wyjście jak dla mnie byłoby dobre, byle tylko na tej startowej stronie pudel się pojawił, bo na razie strony klubowe są mocno bezpłciowe. Chociaż biorąc pod uwagę pierwotne założenia to i tak chyba jest nieźle.



Alfa1 - 08-11-2005 09:38
A może demokratyczne wybory,z trzy projekty i każdy oddaje głos na jeden z nich.
Dlaczego mówisz ,że decyzja nie zależy od nas,a od kogo,czyżbym coś przegapiła? :(



Gośka - 08-11-2005 09:46
No nie wiem, może i do nas, ale wtedy to ja coś przegapiłam. To co ma być na stronach zależy od zarządu, ja do niego nie należę. Zresztą, nie chcę się wypowiadać, telefon do przewodniczącego chyba każdy ma, można zapytać.



Gośka - 08-11-2005 11:08
Na stronach klubu jest już Poznań
zapraszam do oglądania i uzupełniania wyników.



Sonya-Nero - 08-11-2005 12:34
Poprawki do średniaków cz-b-b:
Ti Amo Nero Sabadiana FCI: II dosk z CWC., res CACIB.
BOB: biały średni champion - być może w katalogu ujęty jako miniatura.
Gośka a kiedy uzupełnisz wyniki z Kalisza?



Gośka - 08-11-2005 12:40
Z Kalisz uzupełnię jak dostanę to uzupełnienie, bo na razie miałam tylko informację że Airy Arabeska PARTY ALL THE NIGHT - BOB.
A możesz podać jaki ten drugi średniak?



Sonya-Nero - 08-11-2005 12:42
jest również sprawa z logo klubu, ze zdziwieniem obserwuję, że są różne :o



Gośka - 08-11-2005 12:46
W którym miejscu?



Sonya-Nero - 08-11-2005 12:50

Z Kalisz uzupełnię jak dostanę to uzupełnienie, bo na razie miałam tylko informację że Airy Arabeska PARTY ALL THE NIGHT - BOB. ... A mi się wydawało, że napisałam tak:
"P. S. Stale zapominam, mała errata do wyników z Kalisza, BOB w miniaturach miała nasza mała Polka, a Sheila - BIS Wteran III." :wink:



Sonya-Nero - 08-11-2005 12:54
Ten biały średniak mnie tak zaskoczył, że nie zdążyłam zapamiętać numeru startowego :wink: :roll: .
Inne logo klubu jest w reklamie w katalogu z Poznania.



Sonya-Nero - 08-11-2005 12:59
Wracając do wystawy poznańskiej.
Nie wiem dlaczego obsługa ringu nie poinformowała sędziego o systemie przyznawania ocen w Polsce.
Sędzia sędział tak jak się to czyni na Wegrzech, czyli kolory osobno do CAC i tak też przyznawał CWC, razem porównywał dopiero o CACIB. Do porównania o BOB wchodził również weteran.
Nie wiem jak z tego teraz to wyprostują :roll:
Ogarnia mnie przerażenie jak sobie pomyślę o światówce w przyszłym roku :roll: :(



Gośka - 08-11-2005 13:10

Ten biały średniak mnie tak zaskoczył, że nie zdążyłam zapamiętać numeru startowego :wink: :roll: .
Inne logo klubu jest w reklamie w katalogu z Poznania.
Widzisz ja już dawno miałam podejrzenia że prowadzę strony jakiegoś innego klubu, zajrzałam do katalogu i MASZ RACJĘ!!! to jakieś inne logo, szczerze powiem - nie wiem o co chodzi, ale coraz mniej mi się to podoba...



Sonya-Nero - 08-11-2005 13:20
:roll: mi też,
chyba Violetta miała rację co do strony :roll:

W ogóle zaczynają mnie ogarniać wątpliwości co do naszej II wystawy:
-badanie oczu w trakcie wystawy: nie wiem, ale niektórzy nie zdają sobie chyba sprawy, że przed badaniem oczy są zakraplane, nigdy nie sprawdzałam po jakim czasie oczy wracają do "normalności"
-konkurs strzyzenia: praktycznie eliminuje pudlarzy z uczestnictwa z wystawy, albo wystawa albo konkurs :roll:
-piknik powystawowy: czy również będzie to 30-minutowa wyżerka jednego garczka smalcu???



Sonya-Nero - 08-11-2005 13:31
No i zapomniałam o jeszcze jednym:
wystawa europejska w Helsinkach jest w dniach 09-11.06.2005 :( i ja w zasadzie wiem która wystawę wybiorę :P



Alfa1 - 08-11-2005 13:35

:roll: , wyżerka jednego garczka smalcu??? Dobry był?-ja lubię smalec ze skwareczkami ,cebulką ,majerankiem,a reszta to moja kucharska tajemnica :wink:



Violonczela - 08-11-2005 14:28

:roll: mi też,
chyba Violetta miała rację co do strony :roll:

W ogóle zaczynają mnie ogarniać wątpliwości co do naszej II wystawy:
-badanie oczu w trakcie wystawy: nie wiem, ale niektórzy nie zdają sobie chyba sprawy, że przed badaniem oczy są zakraplane, nigdy nie sprawdzałam po jakim czasie oczy wracają do "normalności"
-konkurs strzyzenia: praktycznie eliminuje pudlarzy z uczestnictwa z wystawy, albo wystawa albo konkurs :roll:
-piknik powystawowy: czy również będzie to 30-minutowa wyżerka jednego garczka smalcu???
Należę do Klubu Wyżła Brytyjskiego i wystawy klubowe organizowane są przy wystawie w np. w Opolu. Jednak oprócz tego mamy coroczne zloty na które przyjeżdżają wszyscy miłośnicy seterów i pointerów. Na taki zlot zjeżdżamy w sobotę i w ten dzień odbywa spotkanie dot. spraw klubu oraz naszych problemów związanych z rasą. Wieczorem jest ognisko integracyjne a następnego dnia od rana próby polowe i do domku.

Myślę że u nas też można podobnie to zorganizować np. sobota rano -wystawa. Następnie pokaz (konkurs) strzyżenia i pielęgnacji. Sponsor mógłby przedstawić swoje produkty do pielęgnacji pudli i innych psów. Wieczorem ognisko. Niedziela spotkanie klubowe oraz np. badanie oczków. Po badaniu psiaka na rączki i do domciu. Co wy na to?

Co do strony to jak mówiła powinna być stroną miłośników pudli np pudlomaniacy lub coś w podobnym stylu. Natomiast na tej stronie powinien być link do Klubu Pudla, a tam co sobie życzy zarząd a nie rzuca podejrzeń o stronniczość lub że jest coś niezgodne z postanowieniami ZKwP. Strona pudlomaniacy może wtedy zamieszczać różne ciekawe informacje, których nie może zamieszczać Klub. Właśnie tak działają np. strony www.seterkowo.org ; www.wyzel.pl

____________________
Pozdrawiam Violonczela



IraKa - 08-11-2005 15:37

Co do strony to jak mówiła powinna być stroną miłośników pudli np pudlomaniacy lub coś w podobnym stylu. Natomiast na tej stronie powinien być link do Klubu Pudla, a tam co sobie życzy zarząd a nie rzuca podejrzeń o stronniczość lub że jest coś niezgodne z postanowieniami ZKwP. Uważam że to bardzo dobry pomysł. Nie będziemy ograniczani.



góral - 08-11-2005 18:03

No i zapomniałam o jeszcze jednym:
wystawa europejska w Helsinkach jest w dniach 09-11.06.2005 :( i ja w zasadzie wiem która wystawę wybiorę :P
To chyba się spotkamy na tej samej wystawie i nie będzie to krajowa pudli :(



JustynaJK - 13-11-2005 10:07
http://store.encore-editions.com/poodles.html

przyjemnego oglądania!



Alutka - 13-11-2005 10:44
Justynko ! Ty zawsze coś bardzo ciekawego wymyślisz, Dziękujemy Ci
za to :modla:
Jak tak sobie oglądałam to myślałam jaką to metamorfozę te nasze
ukochane pudelki przeszły. Teraz są takie piękne i eleganckie :gent:
mądre , wierne ,dlaczego tak mało popularne.? :fadein:

:D dobrego nigdy za wiele



JustynaJK - 13-11-2005 14:21
nie wiem dlaczego tak mało popularne,po prostu chyba moda jest na inne rasy,ale miejmy nadzieję,że powróci w łaski pudli :)



JustynaJK - 13-11-2005 14:23
jescze jedno dzieło

http://www.intaglio-fine-art.com/images/trb111.jpg



IraKa - 13-11-2005 22:03
Takich jeszcze u nas nie było:
http://www.geocities.com/amurakvarel/minipoo-all2.gif



Sonya-Nero - 13-11-2005 22:32
:o są rewelacyjne :D
ale gdzie cię to na taki daleki wschód wywiało :wink:



IraKa - 13-11-2005 22:52
Jeżeli chodzi o pudle i Europę to wolę wschód niż zachód :D z małymi wyjątkami.



Violonczela - 13-11-2005 23:48

nie wiem dlaczego tak mało popularne,po prostu chyba moda jest na inne rasy,ale miejmy nadzieję,że powróci w łaski pudli :) Oby nigdy nie były rasą popularną. Każda taka popularność rujnuje rasę pod względem psychiki i eksterieru. Suczki rozmnaża się tylko dlatego że jest zbyt na szczenięta a one niezależnie od "wartości" schodzą jak ciepłe bułeczki. Potem nabywcami suczeki są nie miłośnicy rasy tylko handlarze, którzy przychodzą do ZkwP i przytają wprost jaką rasę się teraz najlepiej sprzedaje :-?
Mogłabym wymieniać różne rasy, które bardzo ucierpiały z powodu popularności i mody ale i pudle też w pewnym okresie były popularne. Na ulicy spotykało się więc egzemplarze bardzo chałaśliwe, strachliwe a i często agresywne ze strachu. Obecnie przy ringu pudli jest spokojnie, a zobaczcie co się dzieje np. przy ringu owczarków niemieckich :roll: .

____________________
Pozdrawiam Violonczela



JustynaJK - 14-11-2005 14:38
nie można porównywać owczarków niemieckich do pudli to zupełnie inna rasa,ma spełniać inną rolę!



Violonczela - 14-11-2005 22:51

nie można porównywać owczarków niemieckich do pudli to zupełnie inna rasa,ma spełniać inną rolę! Zauważyłam że owczarki to inna rasa :D Chociaż ostatnimi laty tak się zmieniły (chodzi mi o psychikę tych psów ich możliwości zdrowego poruszania się) że wydaję mi sie że to naprawdę inna rasa i patrząc na nie na wystawie mam duże wątpliwości co do kierunku w jakim zmierza hodowla tej rasy.

Dla mnie owczarek niemiecki to pies o mocnej psychice, którego byle co nie wyprowadza z równowagi. Nie szczekający bez potrzeby jak to ma miejsce obecnie. O równoległym ustawieniu kończyn, a nie iksowatym.ch kończyn. Kątowaniu doskonałym, a nie przekątowanie co powoduje przeniesienia całego ciężaru pracy nóg na kolana. Linia grzbietu opadająca, a nie wysklepiona w partii lędźwiowej (jak garbaty aniołek). O prawidłowej wysokość a nie wybujałych wzrostem egzemplarzy co nie jest typowe dla tej rasy. Kościec powinien być mocny, a jest drobniejszy niż u nie jednego setera który z reguły jest psem lekkiej konstrukcji. Do tego dochodzą zajęcze łapki i francuzy, delikatne wąskie głowy przy wielkich uszach.

Czy o to chodziło przy tworzeniu rasy :question: :roll: Wątpię.
Sorki, że tak piszę ale bardzo mnie to boli widząc takie pieski a w końcu moim pierwszy marzeniem był owczarek niemiecki. I chodząc na tresurę kilka lat tem cały czas uważałam że to wspaniała rasa. Teraz też tak uważam, ale nie zgadzam się z kierunkiem hodowlanym tej rasy

____________________
Pozdrawiam Violonczela



asher - 15-11-2005 14:16
ONy to i moja ukochana rasa. I niestety nie raz spotkałam się z twierdzeniem, że jak się chce pieknego psa, który wyglądemi sposobem poruszania się nie przypomina kaleki, psa o mocnej psychice, psa zdrowego, to prędzej się takiego kupi od jakiegoś handlarzyny, niz od zarejestrowanego hodowcy :( :( :(



Gosia_i_Luka - 15-11-2005 16:29
Zobaczcie, co znalazłam na Allegro - masakra :evil: To jest "piesek do krycia" :evilbat:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71295641
Może warto byłoby coś z tym zrobić? :roll:



Sonya-Nero - 15-11-2005 16:40
przykro patrzeć :roll: :-?



Gośka - 15-11-2005 16:42
Podejrzewam, że raczej nic się z tym nie da zrobić, niestety. Można tylko napisać do tej osoby i uświadamiać, że tak się nie robi, nie sądzę jednak żeby to coś dało.



Violonczela - 15-11-2005 23:18

ONy to i moja ukochana rasa. I niestety nie raz spotkałam się z twierdzeniem, że jak się chce pieknego psa, który wyglądemi sposobem poruszania się nie przypomina kaleki, psa o mocnej psychice, psa zdrowego, to prędzej się takiego kupi od jakiegoś handlarzyny, niz od zarejestrowanego hodowcy :( :( :( To jest bardzo przykre ale chyba masz rację. Kiedyś rozmawiałam z hodowcą tej rasy i sam przyznał rację że to idzie w złym kierunku.

__________________
Pozdrawiam Violonczela



Violonczela - 15-11-2005 23:24
Gosia myślę, że nic to nie da a jeszcze naradzisz się na niepotrzebne obelgi.

_____________________
Pozdrawiam Violonczela



aneta - 16-11-2005 08:38
W tym wapadku to chyba bezcelowe - ale przeczytałam o tym gosciu na "opienie" - i muszę przyznać , że obok pochlebstw znalazałam też "złodziej" i inne .... 0X
Trzeba by wpisać tekst typu - oszust i rozmnażacz, ale czy ktoś ma dostęp do Allegro ???



JustynaJK - 16-11-2005 17:06
przykro patrzeć na tego psiaka :o :evil: :cry:



Gosia_i_Luka - 16-11-2005 20:05
aneta - żeby wpisać komentarz danemu użytkownikowi, trzeba wygrać jego aukcję (albo on musi wygrać naszą), więc w tym przypadku niestety nie wchodzi to w grę...

A napisać do niego można, ale najlepiej nie z tego adresu, który mamy na Allegro - na upartego mógłby wygrać np.moją aukcję i już ma moje wszystkie dane łącznie z adresem i telefonem. :roll:



magda_u - 18-11-2005 21:37
a to co?

http://www.lowesonia.com/



Sonya-Nero - 19-11-2005 08:54
:o fajne :D :lol: , niech Sonia opromieni nas miłością :iloveyou:
i jakże na czasie :roll:



JustynaJK - 19-11-2005 20:48
jakiś dziwny link :o
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zona-meza.keep.pl



  • Strona 65 z 91 • Zostało znalezionych 17171 rezultatów • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91